7. undervisningsgang
Feed back og evaluering
Todays meet - et godt redskab til at få en levende dialog. Hvis elever arbejder med opgave, kan de to og to svare på spørgsmålet i todaysmeet. Det er en legal måde at alle kan bidrage med emnet.
Hatties syn på god læring - vi taler om hver vores erfaring i undervisningen ift de faktorer han nævner i hans bog om "god læring"
Evaluering på 3 forskellige niveauer:
1-Feed up hvad er målet?
2- Feed back hvor er jeg i processen?
3- Feed forward hvad skal jeg så have af delmål?
opgaveniveau- procesniveau- selvregulering
Todays meet - et godt redskab til at få en levende dialog. Hvis elever arbejder med opgave, kan de to og to svare på spørgsmålet i todaysmeet. Det er en legal måde at alle kan bidrage med emnet.
Hatties syn på god læring - vi taler om hver vores erfaring i undervisningen ift de faktorer han nævner i hans bog om "god læring"
Evaluering på 3 forskellige niveauer:
1-Feed up hvad er målet?
2- Feed back hvor er jeg i processen?
3- Feed forward hvad skal jeg så have af delmål?
opgaveniveau- procesniveau- selvregulering
Socrative test- for at vide hvor eleverne er fagligt
Kommentarer
Send en kommentar